Pravidla pro publikaci uživatelských recenzí
I přesto, že usilovně pracujeme za kvalitně zpracovaných textech a parametrech, při výběru hraje daleko větší roli recenze zákazníka, který produkt již vyzkoušel, používal a umí ho tedy subjektivně hodnotit.
Pravidla pro psaní recenze
Jak jsme zmínili výše, zkušenost a hodnocení produktu od zákazníka, který má zboží doma, je nenahraditelná. Jsme rádi za každého zákazníka, který si najde chvilku času a ohodnotí produkt. Pomáhá tím hlavně ostatním s výběrem. Cílem recenze je pravdivě zhodnotit produkt, ať už pozitivně nebo negativně. Recenze u nás prochází před zveřejněním schvalovacím procesem. Schvalovací proces nemáme proto, abychom zatajili například negativní hodnocení, ale proto, abychom nezveřejňovali falešné nebo vulgární recenze.
Jak správně napsat recenzi?
- Ohodnoťte produkt pomocí hvězdiček, napište klady, zápory a ideálně i komentář
- Nebojte se napsat negativní hodnocení
- Piště pravdivě a upřímně, využijte osobní zkušenost
- Neodkazujte se na jiné webové stránky a hodnocení nekopírujte
- V případě, že zboží přišlo později, bylo poškozené zboží nebo obal, kontaktujte nás na email
Co do recenze nepsat?
- Vyvarujte se vulgarismů, násilí, rasismu, osobních útoků, apod.
- Nepravdivé hodnocení za účelem uvedení dalších zákazníků do omylu
- Neuvádějte osobní údaje, ani údaje třetích stran a neporušujte ochranu soukromí
- V případě, že máte dotaz, napište nám na email
- Problémy, které přímo nesouvisející s kvalitou výrobku, například doručení zboží, poškozený obal, apod.
Výše uvedený seznam není zdaleka úplný. Zakázány jsou recenze, které porušují právní řád České republiky. Při psaní hodnocení stačí psát slušně a s rozumem.
Pravdivá a upřímná recenze nadevše
Uživatelské recenze jsou stále populárnější při výběru zboží. Jedná o laický pohled na produkt, který zákazníky zajímá stále častěji, jak pohled a hodnocení odborníka. Uživatelské recenze by měli být hlavně pravdivé a upřímné. Jde o shrnutí zkušeností získaných používáním produktu. Při psaní hodnocení jsou důležité jak klady produktu, tak i zápory. Nezapomeňte napsat, co vás překvapilo nebo naopak zklamalo. V takovém případě se vyhněte vulgarismům. I negativní recenze se dá napsat slušně.
Hodnocení piště stručně, přehledně, klidně i v bodech. V dnešní uspěchané době je čas každého drahocenný, proto není třeba psát obsáhlý text. Stačí zhodnotit podstatné věci produktu. Po sepsání recenze doporučujeme hodnocení si alespoň jednou přečíst, zda je napsané srozumitelně a bez chyb či překlepů. Pouze srozumitelné hodnocení bez vulgarismů projde schvalovacím procesem a bude zveřejněné. Hodnocení zákazníka nikdy neupravujeme, pouze pokud se jedná o překlep.
Uživatelská hodnocení zákazníkem jsou objektivní a nezaujatá. Nejedná se o žádné propagační kampaně nebo hodnocení na základě výrobce či prodejce. Uživatelské recenze nejsou placené, ale jedná se pouze o zkušenosti zákazníků.
Děkujeme, že si najdete chvíli času a produkt zhodnotíte. Pomáháte tím dalším zákazníkům s výběrem zboží.